Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Jippi

Kommer ni ihåg min förra helvetesvecka? På fredagen när jag duschade på morgonen så fick jag duschstången och draperiet i huvudet och på kvällen när jag kom hem så klämde jag två stycken fingrar i portdörren. Resten av helgen gick faktiskt ganska bra.

Och idag var min självdiciplin helt borta då jag gick upp 12:30, dvs 2 timmar innan jag skulle gå iväg till jobbet. Så jag hann inte gå till stan och åka och träna igår som jag hade tänkt.

Men nu till det roliga. Jag satte mig vid datorn när jag vaknat och gick in på mailen och där stod det att jag hade fått med en av mina bilder i Motalas och Vadstenas kalender som skickas ut innan jul. 750 riksdaler får jag för kalaset. Nu kanske det inte är så märkvärdigt att få med en bild i en kalender - kul är det iaf!

Bevis: Motala.se

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Ruskigt oväder här idag - regn och rusk.



Hur är det hos dig?

2010-11-23 @ 10:44:25
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Ella

vad kul Jojjo...!!!! du tar ju så bra bilder... =)

2010-11-23 @ 14:55:08
URL: http://cuteelliz.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Kan man se din bild nånstans?

2010-11-23 @ 15:00:54
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback