Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Pissvecka del 1

Vilken vecka (och än är den inte slut)! Jag har inte gillat den så mycket så jag hoppas att helgen blir magisk. Och det kommer den nog att bli, för ikväll ska jag se magi på bio - Harry Potter. Jag längtar!

Anledningen till att jag inte gillar den här veckan började i måndags. Morgonen var som vanligt och jag gick till jobbet, kom väl dit prick typ. Någon gång efter lunch så fick jag en "blixtsmärta" i högra skinka och det kom då och då hela dagen. Sen kom jag hem, lade mig ner 16:30 och vaknade 23:30, härligt! Inte. Gick upp och förberedde för morgonen och gick och lade mig 01:30 igen (somnade strax efter 2). Vaknade på morgonen och kom för sent till jobbet ca 2 min.
Efter lunch kom "blixtsmärtan" tillbaka och jag kunde inte åka och träna. När jag kom hem skulle jag sätta upp tavlor på väggen och upptäckte att glaset på ena tavlan hade spruckit, kul. Inte.

Gick till ica och köpte margarin o grädde, gick hem och gjorde en kladdkaka som jag tröståt (i 3 dagar framöver).

Fortsättning följer så att det inte blir för mycket text...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback