Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Pissvecka del 2

Sedan kom onsdagen och jag kom 6 min för sent (tror jag) för jag hittade inte nycklarna (eller hände detta i tisdags?) + att jag fick skrapa rutan.
Dagen gick ganska bra och jag kände inte av smärtan något vilket var toppen såklart!
På onsdagskvällen spottade jag blod när jag borstade tänderna (det kom från halsen) och när jag lade mig så kändes de konstigt i halsen.

Sedan kom torsdagen och jag försov mig. Vaknade 20 min innan vi skulle börja så jag kom 10 min för sent. Känslan i halsen satt kvar. Det känns som att det är en bit som hänger löst. Så vågade inte åka och träna igår (tors) heller.

Sedan ringde mamma och sa att jag hade fått en räkning med posten - ett inkassobrev typ. What liksom!? Kände inte igen namnet från var det kom heller... ska luska i det idag hade jag tänkt.

Jag satt och skrev det här vid 00-tiden igår och borde egentligen ha sovit för längesen. Varför, jo för att försöka ge igen för de sena ankomsterna till jobbet i veckan så tänkte jag chocka en jobbarkompis och vara väldigt tidig på jobbet fredag morgon. Om jag lyckas med det eller ej förtäljer inte historien...

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Låter inte som nån vidare trevlig vecka... Hoppas helgen blir bra! och att det där läskiga i halsen går över.

2010-11-19 @ 16:31:16
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/
Postat av: Jessica

Låter inte alls roligt. Speciellt inte det med halsen, får hoppas att det inte är något allvarligt. Håller tummarna för att nästa vecka slår denna med hästlängder :)

2010-11-20 @ 15:20:49
URL: http://subliminal.se
Postat av: Johanna

Jessica: Såg att du börjat blogga igen, det gillas skarpt! Lite tråkigt dock att man inte kan kommentera :)

2010-11-24 @ 13:18:59
URL: http://omjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback