Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









+ 1 vecka

För en vecka sedan så skrev jag det här inlägget som handlar lite om min träning och mina mål.
Jag började förra veckan och nu efter en vecka så har jag tränat en gång på löpbandet på gymmet i ca 30 min. Dåligt med tanke på att jag bestämt mig för att åka dit minst 2 ggr i veckan.

Idag var jag ute på elljusspåret och vet nu att spåret är ca 1,3km långt. Mitt resultat denna gången blev 9.59.1, alltså 44 sekunder snabbare.
  • Starttid: 10.43.1
  • 1 vecka: 9.59.1

Nu hoppas jag att jag denna vecka tar mig till gymmet 2 ggr då jag på lördag ska tillbaka till spåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback