Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Träning, jogging och mål

Jag har i kanske 2 år nu försökt att börja träna minst 3 gånger i veckan men det har inte gått så bra hittills. Därför har jag nu gjort upp ett litet mål för vart jag vill komma i min träning.
Jag gillar att jogga på löpband (fast mest går jag eftersom jag har obefintlig kondition...) och i söndags gick/joggade jag lilla elljusspåret här i Motala och fick tiden 10.43.1.
Mitt mål är att i slutändan kunna jogga runt hela spåret utan att gå något. Men jag har även delmål och såhär ser det ut:

  • Starttid: 10.43.1

  • Delmål 1: under 8 min

  • Delmål 2: Under 5,30 min

  • Mål: Jogga runt hela (tid spelar ingen roll)

Det är tänkt att jag ska nå målet innan den 10 juli då jag åker till London. Lat som jag är så hoppas jag att jag verkligen kommer igång med träningen nu!


Tror ni att det är delmål och mål som jag kan nå?


Kommentarer
Postat av: sabina

Bra! Jag måste oxå komma igång! Kram

2011-05-17 @ 16:39:49
Postat av: Linnea

Kul att du är igång med träningen! :) Att sätta upp mål är perfekt. Själv var jag ju nära att misslyckas med mina mål, trots att jag tyckte att de var så enkla & realistiska.. :P Det fick mig att förstå hur viktigt det är att inte sätta för svåra mål. Hehe. Hur långt är spåret som du tänker springa?

2011-05-20 @ 21:39:52
URL: http://www.bokblomma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback