Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Min lila jumpin


Minns ni att jag tänkte köpa en Jumpin men inte visste vilken färg jag ville ha?
Iaf. Jag blev vän med Jumpin på facebook och en dag så hade de beslutit sig för att dela ut lite rabattkoder. Det fanns två stycken rabatter (av varje) av följande procent: 50, 40, 30, 20 (och 10?). Jag tänkte att jag skulle testa och jag lyckades få in hela 50%. Så jag beställde och det blev en lila.


Den är fantastisk!
När jag öppnade paketet och tog ut dressen så tyckte jag att den var tung och såg väldigt lång ut. Och den är ju lite längre än mig men den är väldigt bekväm. Dock så tror jag att jag även kunde köpt en storlek mindre än den som min längd förespråkar. Men då hade den nog blivit tajtare och inte så lös. Så jag är nöjd.
Den har två magfickor och även en ficka på vardera sida av höfterna som har dragkedja. Dessutom så kan man dra upp den stora dragkedjan som vanlig och vill man så kan man dra upp dragkedjan nerifrån när den andra är uppe. Väldigt behändigt om man är kille och behöver kissa. Det är bara att dra upp en bit och sticka ut den :P


Och så kan man dra upp den hela vägen upp!
När jag upptäckt det så tänkte jag att jag skulle se hur jag såg ut. Så jag gick och ställde mig framför spegeln, drog upp dragkedjan så hela huvudet täcktes och tittade mot spegeln. Men såg ju förstårs ingenting. Ibland vet jag inte hur min hjärna fungerar, haha. Knäppgök.


Kommentarer
Postat av: Ekke

Den lila färgen passade verkligen dig, bra val!

2011-02-09 @ 19:54:57
URL: http://www.ekke.se
Postat av: Minna

Hmmm...kanske ska undvika o dra upp den :-D Men den ser ju jättemysig ut - skulle dock aldrig våga mig ut i en sådan! :-P

2011-02-09 @ 22:40:10
URL: http://alotlikeme.org
Postat av: Emma

Självklart! Finns här

http://lifeasemmaknowit.blogg.se/2011/february/utkast-feb-7-2011.html

2011-02-10 @ 15:42:56
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh, vill också ha en sådan där. Ska bannemig köpa en!

2011-02-12 @ 17:23:24
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback