Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Onepiece / Jumpin

Jag har tänkt att köpa en Jumpin/OnePiece rätt länge nu men jag kan inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha.
Helst av allt skulle jag vilja ha en som ser ut som Sveriges flagga men det finns nog ingen sån...
Så jag funderar på att köpa en av dessa nedan istället.
Jag gillar den gröna lite mer än de andra men jag gillar även de andra och eftersom den gröna och de andra två på nedersta raden finns hos OnePiece så är de dyrare än de på översta raden.

Jag har beslutsångest på hög nivå så därför täbnkte jag att be er om råd. Vilken skulle ni ha köpt och vilken skulle ni ha köpt om ni vore mig?



Översta raden från jumpins.s Understa raden från Onepiece.no

Kommentarer
Postat av: Minna

den översta raden: lila helt klart!

nedersta raden: den rutiga!



Absolut inte den gröna. Ingen ska skriva onepiece rakt över min kropp!

2011-01-22 @ 21:55:58
URL: http://alotlikeme.org
Postat av: Jessica

Haha, satt precis själv och tänkte på att jag nog ska lägga en onepiece-beställning snart. Är lite sugen och har en rabattkupong :)



Vet inte om rabatten fortfarande gäller dock, fick den i höstas, men beställer du från OnePiece kan du testa att ange: 003545. Ska, om det funkar, ge 300 kr rabatt.



Angående vilken du ska köpa är jag nog inte till så stor hjälp. Jag är själv inne på den gröna du har med, fast den andra mer turkosa färgen. Gillar dock även den rutiga :)

2011-01-23 @ 10:40:18
URL: http://subliminal.se
Postat av: Linnea

Tack för grattishälsningen! :)

Jag skulle nog ha tagit den lila overallen. :) Lila är min favoritfärg. Hehe.

2011-01-23 @ 11:10:05
URL: http://www.bokblomma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback