Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Folktandvården

Fy fan för Folktandvården!
Idag när jag kom hem efter jobbet så låg det post innanför dörren. Ett av kuverten var från folktandvården.

Minns ni att jag skrev det här inlägget? Inlägget handlade iaf om ett tandläkarbesök och efter undersökningen sa tandsköterskan att jag hade ett litet hål som behövde lagas och att jag skulle boka ny tid i receptionen. Sagt och gjort, jag fick en ny tid i januari nu i år.

Jag gick dit och tandläkaren tittade i munnen och tog kort och sa att hålet inte alls behövde lagas. Jag fick ingen lapp att ge till receptionen angående betalning så jag frågade i receptionen vad jag skulle betala. Berättade även att jag var där för att laga ett hål men att det inte behövde lagas. Hon sa då att det var lustigt och att jag då inte borde behöva betala något men att hon skulle höra med tandläkaren.

Hon gick för att prata med tandläkaren men han var upptagen. Eftersom jag skulle till jobbet så sa hon att hon skulle höra av sig efter att ha pratat med honom.

Hon ringde inte och nu, nästan en månad efteråt, så fick jag en räkning på posten där jag ska betala för rådgivning och korttagning. Någon som jag inte kom dit för att göra och som egentligen inte behövde göras... Så nu är jag lite sur!

(Förlåt för att det blev två inlägg i rad med bara text)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback