Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Om du möter en människa utan leende, ge henne ditt

Jag kom att tänka på den här bilden och tänkte skriva lite om den, men så mindes jag att jag redan hade gjort det. Nämligen i det här inlägget.
Bestämde mig för att publicera den igen för att det är ett roligt minne.


Snälla Carro, bli inte arg för att jag visar bilden igen :P

Kommentarer
Postat av: Carro

hahah härliga minnen!

2010-10-26 @ 01:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback