Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Stockholm - Pride (del 2)


Efter att ha sett mina kompisars flak åka förbi så gick jag in mot stan för att titta lite i affärer, givetvis gick jag förbi "Plattan". Den kan man inte missa när man är i Stockholm...


Lite senare mötte jag upp tjejerna och vi gick till vandrarhemmet och gjorde oss iordning.



Jag måste berätta historian bakom den här bilden. Min kamera har en smilefunktion som gör att den tar kort automatiskt när någon ler. Jag testade detta på Carro i ca 10 min men kameran tog aldrig en bild. Så jag testade på mig och det gick alldeles utmärkt. Det var först när Carro visade det här "leendet" som kameran tog ett kort. Det var rätt roligt, haha



Liza: Hihi, hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback