Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









?

Jag vet inte om jag ska mer, att blogga alltså. Men jag vet liksom inte hur jag ska sluta. Har bloggat för länge, minns inte ens när jag började. År 2000 kanske, eller var det innan högstadiet?

När jag har tänkt på att sluta blogga förut så har det varit för att det känns som att jag står och stampar på samma ställe. Och så känns det nu också. Kanske en nystart skulle fungera men det slutar alltid med att jag hamnar på samma ställe igen.

Vi får se hur jag gör. Nu känns det rätt hopplöst faktiskt. Bloggen är inte som jag vill och problemet är att jag inte vet hur jag vill ha den. Text och bild, bara bild, bara text? Den känns lite som ett tvång. Så vi får se hur jag gör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback