Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









T-shirt

Igår var det födelsedagsfirande för kusinen och ikväll firar vi Putte (som fyller imorgon). Men nu när jag äntligen har tid för att äta frukost så tänkte jag även passa på att blogga om vad jag gjort hittills idag. Jag har tvättat, läst bloggar och gjort 2 stycken T-shirt. Första gången jag gjort det och det blev... inte sådär jättebra. Hjärnan hängde inte med där ett tag (den där vita ramen =/...) men ett godkänt ger jag mig nog iaf.
Det andra skyller jag på dålig skrivare!

Imorgon ska de invigas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback