Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Shutterwar!



Riktigt bra video måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vet inte heller hur fort man "brukar" springa olika distanser. Jag skulle absolut inte kunna springa 1,3 km på 5,3 i alla fall. Det är ju ganska precis 4 min/km och jag kan typ springa 5,5-6 min/km.. Men då springer jag i och för sig sällan kortare sträckor än 3-4 km. Och jag är ganska långsam.

2011-05-22 @ 18:23:24
URL: http://www.bokblomma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback