Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Idag. I punktform.

  • Började dagen hemma hos S där vi satte igång med grovgörat. Nu har jag träningsvärk i vader och baksida lår.

  • Pausade itunes och klickade på en länk på en blogg som gick hit. Dansade fuldans i lägenheten tills låten nästan var slut. Borde göras fler ggr (men kanske till annan låt).

  • Hällde i Blådåre i isglassbehållare och satte in i frysen.

  • Funderar på om jag orkar gå upp imorgon för att dra iväg till gymmet (det är på tiden!).

  • Tyckte att det här var lite roligt.

  • Tog ett polaroidkort på min första egenägda blomlåda.

  • Det här vill jag testa.

Psst... Varför finns eiffeltornet att köpa som halsband och inte Big Ben?
Jag menar hallå, BIG BEN gott folk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback