Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Frukost och bal

Yoghurt med varma hallon och så en daimglass till frukost. Inte så lyckat kanske...

I lördags var det bal här i Motala och jag var där och fotade. Man kan lugnt säga att jag inte alls är bra på vimmelbilder (som ni kommer att få se i ett annat inlägg).




Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

så fina bilder!!

hoppas du haft en bra helg?

2011-05-23 @ 13:48:46
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Annicks

Hej!

Tack så mycket! Och oj om jag älskar rymden, det gör jag. Nu blev jag alldeles glad och tänkte att det där kan ju jag göra, utan att jag ens måste bli stenrik först. Kanske lagom rik men det kan man nog klara av. Oj oj oj så skoj, det där blir ett mål i livet, helt klart!

Ha det fint, idag skiner ju solen (i alla fall hos mig)!

2011-05-23 @ 16:08:38
URL: http://annickalinnea.se
Postat av: Linnéa

Å, vad fint att de åker båt!

2011-05-23 @ 18:58:29
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback