Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Ford Fiesta

Idag hämtade jag hem den här snyggingen, den är helt underbar! Det enda jag stör mig på är att jag inte kan åka i den jämnt, hehe.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin! :D Varför kan du inte åka i den jämnt? Det skulle jag ha gjort. ;)

2011-05-03 @ 22:12:57
URL: http://www.bokblomma.com
Postat av: sabina

fan va snygg!! Avis!!

2011-05-04 @ 15:48:13
Postat av: Nicke

Kul med ny bil vart tog den röda vägen ska du fövara dina däck hos morbror

2011-05-05 @ 19:08:06
Postat av: Sandra

Jag skulle lätt kunna ha en sån där, ska bara skaffa körkort först... Tycker om bilar med klara färger, man blir glad av dom. :)

2011-05-08 @ 15:28:50
URL: http://imperfect-soul.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback