Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









En dålig text...

Idag tvättade jag och åkte sen in till Debbi i Linköping. Vi gick en sväng på stan och jag köpte två nagellack och ett par solglasögon.

Sen fick Niclas åka med tillbaka till Motala, jag släppte av honom i stan och åkte sen hem och städade, lagade mat, solade och sov en stund vilket var välbehövligt. Sedan kom Anna och vi bokade.... resa till London i juli!!!

Så.Jäkla.Underbart! Carro ska också med och jag vill åka nu, nu, nu!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Nej, det är klart; man kan ju inte åka bil 24 h/dygn. :)



Kul att du gillade det nya på bloggen. :)



Jag ska vara med i ett dancehallnummer på lördag. Dancehall är en streetdans från Jamaica och jag har gått kurser i det i några år nu. Det är superkul. :)



Åh, vad härligt att ni ska åka till London! :) Har ni några särskilda Londonplaner; något särskilt ni ska se/göra? Det är ju en stor stad med hur mycket som helst att se och uppleva. Jag har bara varit där en gång, men skulle såå gärna vilja åka dit igen!

2011-05-08 @ 20:37:16
URL: http://www.bokblomma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback