Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Elitloppet 2011 - Publiken



I söndags åkte jag, mamma och mormor till Solvalla för att se när min pappa var med i elitloppet. Jag har varit på plats på Solvalla på elitloppshelgen en gång tidigare och jag minns att det var en maffig känsla att vara på plats i det stora publikhavet.

Den här gången var det inte lika "maffigt". Det kan ha berott på att det för det mesta regnade och var blåsigt men största anledning var att jag var sjukt nervös och bara väntade på att pappas elitloppsförsök skulle dra igång. Minuterna innan start så trodde jag faktiskt att jag skulle spy och jag skakade som en idiot. Tänkt då hur svårt det är att fota bra bilder med kameran samtidigt...

Här är ett par bilder på publiken. (Fotade åt samma håll, var nästan lika mycket folk där jag stod och på andra sidan om mig också.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback