Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Canon 70-200

Titta vad jag fick åka och hämta på posten idag! I'm a happy girl!



Jag köpte även ett nytt minneskort på 4 Gb. Bägge sakerna från Cyberphoto.
Igår fick jag även hem ett filter från kaffebrus, måste ju skydda en sån här drygrip.
Nu är det bara ett problem... jag måste ha en större kameraväska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback