Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









+ 2 veckor (bakåt)

Eftersom jag var på Solvalla igår så kunde jag inte jogga elljusspåret så jag gjorde det idag istället och det blev inte så lyckat om man jämför med förra gången.
Jag startade för hårt helt enkelt och slemmet stackade sig i halsen rätt snabbt. Jag måste lära mig att inte jogga så fort för då orkar jag jogga lite längre.

Det märktes nämligen i torsdags då jag var på gymmet och sprang. Jag hade inte lika snabbt på bandet som jag brukar och då orkade jag jogga i hela 5 min (sen gick 2 min och joggade i 4 till), något jag inte brukar orka. Lite dåligt kan tyckas men jag jobbar på det!
Jag var även på gymmet i tisdags så 2 ggr lyckades jag ta mig dit.
Såhär ser "tabellen" ut såhär långt:

  • Starttid: 10.43.1
  • 1 vecka: 9.59.1
  • 2 veckor: 10.13.1

Jag hoppas på bättre tid den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback