Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Så var det de här med en rubrik...

Nu skulle jag helst vilja sitta och läsa en bok men istället...



... sitter jag vid datorn och fixar bilder från NY som ska mejlas till lite folk. Måste få det gjort någon gång så jag slipper ha det i tanken hela tiden!

Funderar på om jag ska ha en datorfri vecka (from imorgon till fredag eftermiddag). Men tror nog tyvärr att jag inte skulle lyckas med det. Fast det skulle vara skönt att "slippa" datorn lite, få distans till internet och göra andra kanske mer vettiga saker.

Kommentarer
Postat av: ilhana

Så vacker din blogg blivit! Keep it up! Me like!

2011-03-08 @ 11:46:56
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback