Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Konstiga självporträtt

Tidigare idag så hade jag rätt så tråkigt så jag sminkade mig lite galet och tog självporträtt.

Jag gillar inte att vara med på kort, speciellt inte när det är lite "planerade" bilder. Så jag funderade en stund på om jag skulle våga visa upp de här bilderna eftersom de inte är min stil av bilder. Jag har lekt lite i photoshop så både bilder och redigering är annorlunda.

På något vis så gillar jag de här bilderna trots att jag ser dum ut, haha.
Fler kommer så småningom...




Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser lite sjuker ut:) tycker jag

2011-03-27 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback