Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Inception, Buffy, Veronica Mars

Jag är sämst!
Det här med att spara pengar och ha köpstopp gick bra ända tills idag. cdon.com har kalas idag för att de fyllt 12 år så jag köpte (vet inte om de priser jag fick köpte för hade något med kalaset att göra) lite godheter därifrån för inte alls så många minuter sedan. Jag får väl trösta mig själv med att det inte var pengar tagna från sparkontot iaf...

Nu ska jag se Rädda Willy och sen sova sjukt skönt i min säng, som jag har längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback