Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









GB Glass

När jag var mindre så gick/cyklade jag ofta till kiosken på väster och köpte en glass från GB glass, som för övrigt har de godaste glassarna!

Jag saknar det där lite så nu i sommar när solen skiner starkt på himlen så ska jag ta cykeln och cykla till en kiosk och köpa en glass. Och jag tänkte börja med några av årets nyheter.

Dalbaneglassen och mjölkstruten ser goda ut, ska även testa Cornettostrutarna förutom den i mitten och även du + jag = sant.
Men den som ser allra godast ut är magnumglassen till höger (och så slinker nog en till vänster ner också).
Tycker du om GB's glassar och vilken nyhet tror du att du kommer att gilla mest?


Bild från GB's facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback