Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Gå min egen väg

För att ta egna beslut så måste man vara sin egen. Därför ska jag börja att göra det jag vill utan att förlita mig på andra.
Vill man göra det så får man göra det själv - mentaliteten ska jag börja anamma. Går det så går det. Går det inte så går det inte. Det får helt enkelt bära eller brista...

Lite sena nattliga tankar som dök upp. Och nu har jag banne i mig bestämt mig!



Bilden har inget med inlägget att göra.

Kommentarer
Postat av: idah

sv: Okej ? tack...

2011-03-12 @ 12:18:17
URL: http://aydah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback