Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Första bilden från New York

Jag var i New York i februari. Det här var från början en misslyckad och väldigt väldigt överexponerad bild som blev till... det här:


Kommentarer
Postat av: minnie

haft en bra dag? :D

2011-03-10 @ 15:22:37
URL: http://finest.se/minniewinnie
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: kul att du är med och tävlar om en länk på min blogg :D du får lämna fler kommentarer, större chans att vinna då ;) Avslutas kl 13.00 imorgon med en ny tävling (samma som idag) :)



allt bra? :D

2011-03-10 @ 20:49:12
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

Vinnaren av en länk på min blogg finns nu uppe! Blev det inte du? Ingen fara, det finns nu en ny chans :D Ju fler kommentarer du lämnar i inlägget, ju större chans har du att vinna en länk på min blogg imorgon, lycka till! ^^

2011-03-11 @ 13:11:43
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback