Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Bilder, fotografier

Jag vet inte vad det är med mig... jag har massvis med bilder att redigera och lägga upp här på bloggen och även fast jag har sorterat upp allt i olika mappar osv. så tar det stopp. Jag öppnar inte ens upp bilderna i Photoshop och om jag väl gör det så stänger jag ner programmet illa kvickt igen.

Önskar jag kunde komma ur min oinspirerade photoshopbubbla!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är så jobbigt att hamna i såna svackor! Hoppas du kommer ur det snart!

2011-03-06 @ 10:15:25
URL: http://subliminal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback