Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Vilken dag

Det började med att jag slutade jobbet 06:10 och satt uppe och fixade en annons till min bror. Runt 09:00 kom jag i säng pg.a. lathet och dålig självdiciplin.
Vaknade innan klockan ringde vid 15:00 men somnade och vaknade kvart i 16. 15 minuter senare skulle jag vara på plats i Råssnäs för en promenad runt udden med Sabina (jag blev lite sen).

Kom hem och lade mig på en filt i gräset med en tidning i ca 30 min. Sen dess har jag ätit och latat mig vid datorn, spännande va...

Skulle ha bokat biljetter till Dödsrelikerna del 2 nu ikväll men lite folk är sega på att svara på sms så det får nog vänta till imorgon.

Sängen ser väldigt inbjudande ut men jag är hungrig så ska äta något. Men först läsa klart lite bloggar. Hade hoppats att jag skulle hinna sova en timme (22-23) men blir nog inte riktigt som jag tänkt mig. 30 min kanske jag hinner med.
För sen är det dusch och jobb som gäller.

Det var min dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vet du ju vilka som ska med :) längtar! /sabina

2011-06-28 @ 07:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback