Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Slutet är här

Förinställt inlägg

Nu är det slut på godis och fika i alla dess former! Förutom en enstaka glass då och då förstårs. Och ett undantag är om jag får för mig att göra chocolate chip cookies för det har jag varit sugen på ett tag.

Annars får jag helt enkelt inte äta choklad(!), godis, kakor, bakelser, tårtor osv. Hur ska jag klara mig?

Den 10 juli får jag äta igen eftersom man kan ju inte vara "nyttig" i London!
Ser ni mig äta något på den förbjudna listan innan dess så får ni gärna skälla lite på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback