Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Lite babbel

Förinställt inlägg

När jag vaknade idag (idag, inte imorse) så hade jag ont i halsen. Jag har känt att det har varit på gång i typ en vecka nu och det var alltså idag som det bröt ut. Jag hoppas att det bara är en kort förkylning för det känns inte som att jag är dödssjuk och jag håller tummarna för att det inte blir värre.

Därför har jag hoppat över dagens elljustest och mår jag bättre imorgon så gör jag det då.

Vätternrundan har varit i helgen och i fredagskväll var jag för lat för att laga mat så jag beställde kinamat, hur gott som helst! Men jag skulle ha cyklat och hämtat maten istället för att ha tagit bilen. Fullt med folk, cyklister och bilar överallt. Men jag lyckades hitta en "parkering" utan att få böter.

Nu har jag jobbat i nästan 4 timmar och har 6 timmar kvar innan jag får gå hem och sova. Hoppas att det inte går allt för segt på jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Ilhana

Teckensnittet på dina blogginlägg är omöjlig att ta sig igenom, jag känner mig blind... fixa det please... Puss!

2011-06-20 @ 17:04:07
URL: http://sorandom.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback