Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Dåliga lilla flickebarn!

En gång i tiden lyckades jag vara godis, kak- och glassfri i hela 2 månader! Men ännu en gång har min självdisciplin gått rakt åt pipsvängen. Jag blir tokig på mig själv! Eftersom jag har varit duktig och klarat mig i över en vecka (och för att jag var duktig med träningen iaf halva veckan som varit) så bestämde jag mig för att få äta lite godis medan jag höll på att bearbeta alla bilder jag tog i New York.

Sagt och gjort, jag köpte lite godis och en mini chipspåse (särskrivning?) och har ätit upp alltsammans, utan att ens ha tittat på NY-bilderna! Skärpning Karlstedt!
Så jag får väl tvinga mig själv att fixa de där jädrans bilderna innan jag går och lägger mig så att jag inte får allt för dåligt samvete (för att jag troligen inte besöker gymmet imorgon) för att inte ha tränat de senaste dagarna och för att jag köpt McDonaldsmat och kinamat 2 av 3 dagar istället för att äta mat hemma (där jag både har mat att laga eller värma i micron).

Annars så tog min kattvaktning ett abrupt slut idag åt lilltösen här nedan. Men mysigt det har vi haft det. Vi har gosat, kollat på film, sovit, gått (mindre lyckade) promenader, ätit kyckling, busat och gosat lite till. (Och jag fick en Bueno <3 av kattägarna så nu ska jag smaska i mig den också)
Men nu vet jag att jag bara är lite kattmänniska och (som jag egentligen redan visste) en hundmänniska i hela benmärgen. Så det blir ingen katt i det här hushållet på permanent tid inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback