Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Prioritering

Jag har rätt många saker att ta itu med men istället läser jag bloggar och ser på miniserier. Inte särskilt produktivt från min sida måste jag säga.

Nu har jag funderat en stund på vad jag ska sätta fart med så att något blir klart någon gång... det får nog bli lägenheten först. Jag har nämligen inte packat upp från London än (förutom smutstvätten) och den rena tvätten ligger fortfarande ihopvikt i IKEA påsen.

Så trots många bilder som väntar på datorn och i kameran så blir det alltså lägenheten som prioriteras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback