Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Minigolf

Igår spelade jag minigolf (med Carro) för 3:e gången i år. Och jag vann (för 3:e gången)! Det har helt klart varit ett bra minigolf år för mig i år.

Efter golfen gick vi ner till Varamon. Carro badade medan jag åt glass och sen gick jag ut en sväng i vattnet jag med. Jag bad Carro att simma lite men hon kan inte ha gått i simskola när hon var liten... hon kunde nämligen bara ta ett halvt simtag och katastrofen var ett faktum ;).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback