Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Min stora bror

Imorgon åker jag till Halland och stannar där i några dagar. Utöver en avstickare till Göteborg så kommer jag att besöka min bror som är travtränare (Tommy Karlstedt) och en utomordentlig sådan.

Han har jättebra hand om hästar och hans stall osar (inte av hästskit även fast det luktar rätt så gott) av kärlek. Det är nästan så att jag önskar att jag också höll på med hästar när jag är där...







Det kommer nog upp en eller två förinställda inlägg här medan jag är borta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback