Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Jahaja

Igår kom jag hem till Motala igen och det var bara att duscha och sen bege sig till mormor och morfar för födelsedagsfirande. Morfar fyllde 69 och sånt måste ju firas såklart!

Idag var jag i Linköping med 2 underbara personer och köpte lite för mycket saker faktiskt. Men vad gör det om 100 år? Ingenting!
Istället för att hjälpa mamma med flera på Speedwayen ikväll så stannade jag hemma efter Linköping och började och läste ut en bok. Så nu är jag boklös igen, inte bra.

Efter det har jag ätit en liter jordgubbar med vispgrädde och läst lite bloggar. Nu funderar jag på om jag ska kolla på Whitechapel eller fortsätta att läsa bloggar...

Förresten så glömde jag mobilen hos min bror i "Halmstad", klantarsel! Men jag har fått låna mammas gamla nokia och mitt gamla kontantkort så nu är det nostalgi på hög nivå (och folk kan nå mig om de vill något), underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback