Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Everything must come to an end

En dag att se fram emot men samtidigt inte vill ska komma. Men nu har den varit här och nu är det över. Fast ändå inte. Jag satt med bultande hjärta i hela 130 min och kunde nästan inte andas medan en tår eller fler rullade ner för min kind. Ett bitterljuvt farväl men historian och magin kommer för alltid att finnas kvar.

Nu när Harry Potter är slut (snyft) men för alltid kommer att finnas i mitt hjärta så måste man ha andra saker att tycka om och att se fram emot, så är det bara.
Här är några av de fina saker som just nu får mitt hjärta att skutta och som i i framtiden kommer att (förhoppningsvis) ge mig ett leende på läpparna:

- Sherlock Holmes säsong 2 som håller på att spelas in.

- Den här låten som jag "hittade" ikväll och som gått i repeat: Utan dina andetag (länk)

- och så självklart andra ögonblick som kommer att komma :)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh, Sherlock Holmes! Det längtar jag verkligen också till! Hoppas bara det kommer visas på svtplay, för nu har jag ingen tv igen...

2011-07-17 @ 10:37:51
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/
Postat av: Nicke

Ett leende på läpparna får du väll när du träffar mig o min familj eller var filmen bra olle o ebba har kollat den men ej jag

2011-07-17 @ 13:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback