Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Bergsbestigning och glass.

Har inte lust med varken photoshop eller bloggning men tänkte att jag skulle få upp någonting på samma dag som det hände, det känns lite bättre bloggmässig då.
Ber om ursäkt för dåligt inlägg dock...


Idag åkte jag, Rickard och Sabina in till Linköping, mötte upp Anna och åt på Subway. Vidare till Norrköping (där vi körde lite fel) och hämtade upp Liza.
Vidare till Söderköping där vi gick 90 meter (trappor) upp på Ramberget för att titta på utsikten. Sedan ner igen och ställde oss i glasskön på smultronstället. Vi hann komma fram och få sittplats några sekunder innan hutlöst mycket vatten föll ner från himlen. Vi åt god glass och åkte sedan hem igen. Trevlig dag det må jag säga!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad kul! Ska hålla utkik efter dina bilder då. Hjulet tillhör en gammal vagn/kärra jag gick förbi i Gamla Linköping :)



Gott med lyxglass! Har också tänkt ta mig till Smultronstället i sommar men det blir liksom inte av..

2011-08-04 @ 07:56:57
URL: http://subliminal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback