Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Typiskt mig...

Hur är jag funtad egentligen?!

Igår när jag kom hem efter jobbet så satte jag mig vid datorn. Inte så smart då jag hade massvis med saker att göra idag innan jobbet. Ändå satt jag vid datorn till 01:35. Eftersom jag vet att jag har svårt att vakna på morgonen så slet jag mig från datorn och borstade tänderna. Men när jag väl lagt mig i sängen så började jag läsa, inte smart! Klockan 02 släckte jag lampan med tanke på att gå upp klockan 08:00.

Tror ni att jag gick upp då?
Näe. Klockan hade slagit 11:30 när jag gick upp. Så det blev ingen träning, fixning av saker på stan och en sväng till jysk och ÖoB. Däremot så hann jag att tvätta (pågår fortfarande) och duscha...

Egentligen borde jag laga mat nu eftersom att jag börjar om 70 min. Men hinner nog inte att äta den så det får bli matlåda till jobbet. För jag sitter ju fortfarande här framför datorn. Ofixad och med "pyjamas", utan mat och med tvätt i tvättmaskinen när det snart är dags att åka till jobbet.

Inte lär jag pallra mig ut i köket nu heller utan kommer säkert att gå in på facebook.
Hur är jag funtad egentligen?!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Enligt den vetenskapsteorikurs jag just läst skulle dina handlingar klassas som viljesvaga: du vet vad som är bäst men gör det ändå inte. Det begreppet används när man ska förklara handlingar som inte är riktgt rationella. :)

2011-01-19 @ 08:10:01
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback