Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Om mig



Att skriva kan vara svårt. Att skriva om sig själv måste vara det svåraste man kan skriva. Men jag ska försöka.

Jag heter Johanna och är för tillfället 23 år. Jag är född 18 April, 1987 och är därmed Vädur. Min familj består av en mamma och en pappa som är skilda och en storebror.
Jag måste vara den lataste människan som någonsin satt sin fot på denna jord. Om jag mot förmodan påbörjar något "jobbigt" som t.ex. storstädning eller en ommöblering så kan de ta all från 2-5 dagar. Att det ser ut som kaos under tiden spelar ingen roll, för är jag lat så är jag. Eller så handlar det bara om väldigt dålig självdiciplin, jag vet inte vilket av det som är värst.

När man träffar mig för första gången (och de 10 gångerna efter det) så tror nog de allra flesta att jag är en väldigt blyg person. Men det är jag inte, det är bara det att min hjärna fryses till is varje gång jag träffar människor som jag inte träffar så ofta. Vilket gör att jag inte alls vet vad jag ska säga och vet jag det till slut så har konversationen bytt ämne.

Förr i tiden var jag väldigt positiv, vilket sakta men säkert kommer tillbaka. Det som händer det händer och det som inte händer... händer inte. Man får göra det bästa av situationen helt enkelt.

Nu börjar orden tryta men jag kan berätta att jag avgudar choklad, älskar att resa, gillar att fota och att jag föredrar hemmakvällar framför utekvällar. Och om jag nu måste gå ut på kvällen så väljer jag helst en god middag åtföljt av bio istället för att festa.
Jag kan också berätta att jag ogillar när folk försöker få mig att göra något som jag inte vill och sedan blir sura just för att jag inte vill, t.ex. som att dricka alkohol när jag inte vill ha. Jag kan ha roligt utan helt enkelt (inget ont för de som dricker).

That's it, det får räcka.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Du har så fnt hår Johanna!

2011-01-03 @ 16:47:01
URL: http://tanktochskrivet.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är en jordnära, fin och go tjej minsann! =)

2011-01-03 @ 19:31:13
Postat av: Ella

snygga bilder på dej... =) den sista var riktigt bra... =) hoppas du har/hade det bra i Brasilien... =)

2011-01-04 @ 00:24:20
URL: http://cuteelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback