Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Modeller sökes

Det kliar i fingrarna efter att fota porträtt och jag har även en del idéer på fotosessioner att göra. Det är få av mina vänner som vill eller kan ställa upp och nya ansikten att fota vore inte helt fel heller.
Därför söker jag nu människor att fotografera (även djur går bra).

Det ända du behöver betala är din tid. I gengäld för att jag får fota dig så får jag använda dina bilder på min hemsida och på min blogg. Du kommer att få ett par bilder som du kan använda dig utav på internet på t.ex. facebook, bloggar och msn.

Detta vill jag fota:
- Porträtt
- Tema porträtt (mer info i mail)
- Syskon och familjeporträtt
- Barnporträtt
- Djurbilder

Låter det intressant och vill du veta mer?
Kontakta mig via en kommentar i bloggen eller maila mig på [email protected] så skickar jag dig ett mail med mer information.

Exempel på porträtt jag tagit:




Kommentarer
Postat av: mamma

djurbilder=din bror

syskon o familjekort= fråga på jobbet, vet att viljan finns

tema = dina kusiner

2011-01-15 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback