Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Mina rädslor

Förutom att förlora någon nära på ett fasligt sätt så är jag väldigt rädd för Scream1. Filmen ni vet. Jag har sett film 2 och 3 flera gånger och det går alldeles utmärkt. Men första filmen har jag inte sett hela, varför? För att den skrämmer mig så otroligt mycket. Inte nog med det, jag får mardrömmar utav den också, i en vecka efterråt.
Frågan är om jag kommer att våga se de kommande 3 filmerna som håller på att spelas in nu...

Bara att se masken ger mig kalla kårar

En annan, lite större rädsla är djupa hav. Det tycker jag är läskigt, jag vill absolut inte vara med om en båtolycka ute till havs. Iskallt vatten och ett mörkt djup som väntar innan den ljusa tunneln låter inte inbjudande. Man blir ju bländad.

Ännu värre är om det finns hajar i vattnet. Alla Hajen-filmer är läskiga och dudududu-ljudet är bland de värsta ljud jag vet. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback