Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Min helg

Oj vad jag har varit duktig i helgen! Jag har organiserat, städat, tagit ner saker i källaren, dammat och dammsugit. Allt är skinande rent, förutom badrummet där det bara är dammsuget. Jag tvättade bilen istället. Sen har jag hunnit med att vara skjuts åt 1x2x2 personer, varit och handlat, sett en film samt gjort andra nödvändiga saker. Stolt tjej 87!

Vad har jag gjort mer då? Jo, i fredags åkte jag in till Linköping med min kära mormor. Vi shoppade lite och så fikade vi. Supergott men väldigt, väldigt mättande.

Sedan åkte vi hem till Motala där jag släppte av mormor och hämtade upp Putte för att skjutsa honom till ett ställe. Och så hann jag hem till handbollen.
Lördagen bestod av städning (även tvätt bl.a.) och lite filmtittande. Och sen ut i natten för att skjutsa hem mormor och morfar till deras trygga hem.

Idag, söndag fick jag sova lite längre än vad jag tänkt, färgade håret på mamma, tvättade bilen och handlade. Sen städade jag igen tills handbollen började då jag satt bänkad framför tv:n med kiwi med nougattopping. Och där var den textutfyllnaden klar... Hur har din helg varit?




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nougat på kiwi, den kombinationen har jag aldrig hört förut. Är det gott?

2011-01-31 @ 11:23:18
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback