Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Min arbetsplats

Jag jobbar på TermoRegulator i Motala. Kanske inte världens bästa plats men jag trivs där (en del pga. alla mina underbara arbetskamrater). Fast någon dag måste jag därifrån för att vidga mina vyer i jobbvärlden.

Vad händer på Termo? Jo, vi tar fram och tvättar detaljer till bl.a. microvågsugnar, bilindustrin m.m. Det är lite svårt att förklara vad det är som vi egentligen gör så jag ska inte försöka att förklara utan det får räcka med att jag berättar att det är en industri som jag arbetar på. Vill du veta mer så får du komma och hälsa på...








I det här fönstret har många stått och tittat ut på den fina utsikten... parkeringen. Det händer mycket på den kan jag lova!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback