Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Hemma igen

Jaha, då var jag hemma igen. I en stinkande lägenhet och med en resväska på villovägar.
Inte sådär jättekul men jag överlever nog.

Efter ca 21 timmar på 3 olika plan (reseberättelse kommer så småningom) så blev det mat och godisköp på Maxi, lämna mamma + saker hos henne och sen raka vägen hem där det var alldeles för många parkerade bilar där jag bor. Har en del saker jag vill göra och en del saker som jag borde göra. Men istället så läser jag bloggar, har handbollen som bakgrundsljud och äter för mycket godis när jag egentligen skulle behöva äta något annat.

På måndag är semestern slut och vardagen börjar igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback