Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Foxie

Jag blir rätt så rastlös när jag borstar tänderna så jag brukar gå omkring och göra annat under tiden. Inatt när jag borstade tänderna så tittade jag ut genom fönstret och gissa vad jag såg...?

En söt, lurvig liten räv som traskade omkring i våran trädgård!


Bild 1                                                                         Bild 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback