Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









En slags efterlysning!

När jag har varit utomlands och kommit hem så känner jag nästan jämnt en tomhet inom mig. Visst är det skönt att komma hem men det är ändå något som fattas liksom och jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är.
Kanske är det för att jag är för rastlös för Sverige eller så är det för att jag älskar att resa (trots att jag blir flygsjuk nästan jämnt) och att vara på resande fot!

Men nu när jag har varit i Brasilien och hälsat på vänner så är det värre än vanligt. Just för att jag är van att ha minst en människa, två katter och en hund runt omkring mig 24 timmar om dygnet.
Att då komma hem till en tom lägenhet och tillbaka till vardagen igen suger till en början rent ut sagt...

Därför tänkte jag nu att jag skulle börja umgås mer med de som jag bryr mig om.
Och eftersom mina vänner och min underbara släkt har mer för sig än vad jag har så tänkte jag att ni skulle kontakta mig, hehe. Blir lättare så då jag har mycket fritid och har tid nästan jämnt (och inte gillar att få ett 'nej').

Så har du lust att bli bjuden på fika, bjuda mig på fika, ta en sväng på stan, ha filmkvällar, ta en promenad, mata fåglarna (livsfarligt), laga mat tillsammans och äta den också, gå på bio, träna, spela spel, softa med en ansiktsmask och lite prat eller göra något helt annat?

Slå en pling eller skicka ett sms och bestämt datum, tid och plats så blir jag glad (skulle vara sorgligt om ingen nappade på det här nu :P )!

Kommentarer
Postat av: Caroline Engholm

Jag är ledig till den 21 februari och är sjukt rastlös så hitta på nåt med mig, please!!! :P

2011-01-22 @ 20:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback