Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









En helg, den här helgen

Fredag: Den här dagen var en upptagen dag. Jag vaknade och åkte till mormor och morfar för att äta jättegod lunch. Sedan bar det iväg till centrum för att handla lite och för att ta en fika med farmor. Sen åkte jag hem en snabbis och diskade innan jag mötte upp Sabina och Rickard vid bion. Vi såg Svinalängorna (rekommenderas inte!) och efter det åkte jag till Maxi och storhandlade. Vilken bra historieberättare ja är ellerhur?!

Lördag: Det var tänkt att jag skulle åkt till Debbi i Linköping men vaknade för sent och var för trött för att åka. Vet inte riktigt vad jag gjorde den här dagen. Packade upp resväskan helt och hängde in tvätten i garderoberna.

Söndag: En ganska så effektiv dag. Vaknade och skrapade bilen åt mamma som skulle låna den en stund. Gick sen in och lagade mat till jobbet i veckan och så gjorde jag smootie. Sen åkte jag in till Ikea där jag mötte upp Debbi där hon köpte b.la. en spegel och sen åkte vi hem till henne. Där åt vi godis och tittade på film. Sen var det dags att åka hem igen för att hinna hem till handbollen, vilket jag gjorde. (Nedan ser ni bilder jag tog påväg in till Linköping)






Kommentarer
Postat av: Sabina

Hm hm åkte du buss eller va du en trafikfara :P

2011-01-24 @ 11:45:34
Postat av: Johanna

Sabina: Jag var lite av en trafikfara om jag ska vara ärlig :S

2011-02-03 @ 13:58:16
URL: http://omjojjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback