Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Träning

Jag har haft ett träningskort ganska länge nu och ibland är jag jättelat och går inte dit på flera veckor, ibland månader och ibland går jag dit kontinuerligt ett tag. Men sedan blir jag antingen sjuk eller reser bort och så händer det igen att jag inte går dit på väldigt länge. Men nu är det slut med det! Jag har nämligen en plan...

En vän skrev till mig att man kan kalla det jag "har" som viljesvaga handlingar. Man vet vad som är bäst men gör det ändå inte och på så sätt så är mina handlingar inte riktigt rationella.
Så därför tänkte jag att jag skulle ha ett slags träningsschema här på bloggen så att andra ser när jag har tränat. Och har jag inte tränat på ett tag så är det ju lite pinsamt att alla ni som kikar in här kan se ett stort tomrum i schemat/kalendern.

Jag ska fundera lite på hur jag vill lägga upp det hela så jag återkommer. Har ni några förslag så är mina ögon öppna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback