Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Sherlock Holmes & Doctor Watson

I söndags kväll funderade jag på om jag skulle kolla på Wallander - Hämnden (som jag inte sett) eller en ganska ny serie om Sherlock Holmes och Doctor Watson, en brittisk serie. Jag har nämligen gått lite vilse när det gäller brittiska deckarserier (och alla vet ju att de är de bästa deckarna!) och tappat bort mig när det gäller Morden i Midsommer. Väldigt sorgligt.

Iaf, jag bänkade mig framför tv:n med hjälp av soffan och en Marabou chokladkaka (det bästa ska det va'!) & jag valde att se Sherlock Holmes, något jag absolut inte ångrat. Se den vettja! (Länk till avsnittet efter bilden)

Bloody brilliant I tell ya!



Avsnitt 1 på Svt (Finns tillgänglig t.o.m. lör 5 feb)
Sherlocks hemsida, The Science of Deduction
En blogg Dr. John Watsons blogg

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Oh yes, den uppfyllde alla förväntningar med råge! Har sett fram emot söndag ända sen senaste avsnittet tog slut :)

2011-02-04 @ 12:53:59
URL: http://linneasvanligavardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback