Bloggen / Böcker / Dagens / Inspiration / Sverigeresor / Jorden runt / Resedagbok / Motions pictures / Personligt / Text och citat / Träning
       Utrustning / Självporträtt / Porträtt / Vardag / Stadsbilder / Varelser / Natur / Övrigt och blandat / Temafotograferingar

       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December
       Januari / Februari / Mars / April / Maj / Juni / Juli / Augusti / September / Oktober / November / December









Frisyr hos frisören

Vilken tur jag hade idag! Vaknade klockan 09:00 och kom på att jag skulle vara hos frisören 09:30. Panik, jag bara for upp ur sängen och snabbade mig på som attans!

Det har varit mycket tankar i mitt huvud kring vad jag skulle göra med mitt hår. Och jag hade inte bestämt mig innan jag åkte dit. Men någon färgning och någon sorts frisyr av kalufsen skulle det bli...

Det kommer upp någon bild på hur jag ser ut nu så småningom hoppas jag. Såhär såg jag (fin bild :P) ut innan iaf, minus snedluggen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback